sâmbătă, 28 ianuarie, 2023

Top 50 mărci de ceasuri elvețiene – lista brandurilor de la A la Z

Mărci de ceasuri elvețiene de top de la A la Z

Ceasurile de lux au avut întotdeauna un parfum elvețian. Motivul pentru care ceasurile elvețiene au fost considerate printre cele mai luxoase din lume este următorul: în Elveția ceasornicăria este practicată încă din secolul al XVI-lea. Ceasurile elvețiene au devenit sinonime cu inovația, cu calitatea și creativitatea, iar ceasornicăria a devenit mai mult decât o artă sublimă.

Cunoști și tu cu siguranță ceasurile cu eticheta „Swiss-Made” sau „Swiss watch”. Însă, de ce sunt aceste ceasuri fabricate în Elveția atât de speciale și sunt cunoscute în întreaga lume? Ce le face atât de deosebite? Nu orice marcă de ceasuri se poate încadra cu ușurință în rangul ceasornicăriei de lux. O companie poate să își revendice reputația de a crea ceasuri elvețiene doar dacă îndeplinește unele condiții specifice, esențiale. Unul din ele este acela că mecanismul trebuie să se facă în Elveția, la fel ca și carcasa. Minim 60% din costul fabricației trebuie să fie suportat în Elveția, iar inspecția finală și testarea se vor face tot în Țara Cantoanelor.

De obicei, ceasurile elvețiene sunt asamblate în întregime manual, artizanii, specialiștii în domeniul orologeriei oferind acestor ceasuri o atenție suplimentară la detalii, astfel încât să poată dura multe generații. Durabilitatea este scopul aparte al ceasornicăriei de lux. Toți acești factori le conferă ceasurilor elvețiene un statut privilegiat, statut cu care puține alte modele de ceasuri de pe piață se pot mândri. De-a lungul anilor, am putut vedea cei mai ceasornicari elvețieni inventând noi și variate tehnologii, căutând excelența și să depășească în mod constant limitele inovației. Numeroase sunt mărcile de ceasuri elvețiene consacrate și populare în rândul consumatorilor care dețin numeroase brevete, dovedindu-și astfel în continuare superioritatea în industria ceasornicarilor de lux, din gama premium.

Însă, un brand de ceasuri nu trebuie să fie localizat în mod obligatoriu în Elveția pentru a putea produce modele de ceasuri elvețiene. După cum veți vedea în lista de mai jos, numeroase mărci  își au sediul original în alte țări, însă prin satisfacerea condițiilor unui ceas realizat în Elveția, fie printr-o unitate cu sediul în Elveția, fie prin colaborarea cu producătorii, aceste mărci fac prezența în această listă pe măsură ce fabrică ceasuri elvețiene.

Vă invităm în cele ce urmează în inima ceasornicăriei elvețiene, vă prezentăm un clasament de 50 de mărci de ceasuri elvețiene.

Audemars Piguet

Audemars Piguet este una din cele mai cunoscute și mai apreciate mărci de ceasuri elvețiene. Designul său atemporal, imaginat încă din anul 1970, și-a câștigat notorietatea datorită colecției Royal Oak, lansate în anul 1972. Are sediul în Le Brassus, Elveția. Observând cum mișcarea cuarțului a dus la destabilizarea ceasurilor mecanice, Audemars Piguet lansează colecția Royal Oak, o colecție nemaivăzută până atunci, cu imagini pur și simplu izbitoare. Colecția Royal Oak, alcătuită din rame haxagonale, împânzite și integrate în 8 șuruburi proeminente, din oțel, este cea care a menținut marca vie și prosperă.

Audemars Piguet mai este cunoscută pentru dezvoltarea ceasului cu mecanism tourbillon automat, ultra-subțire. Chiar și colecțiile contemporane snt modele îndrăznețe, care cu greu pot fi egalate de alte mărci de ceasuri.

Baume & Mercier (Richemont)

Înființată în anul 1830 și actualmente făcând parte din mărcile grupului Richemont, marca de ceasuri elvețiene Baume & Mercier s-a instalat în segmentul ceasurilor premium datorită unor modele clasice precum ceasul Hampton, Classima sau Clifton.  Este înființată de doi frați și primul magazin a fost deschis în Le Bois, în apropiere de Jura Elvețiană. Ulterior, frații au deschis o filială și în Londra. Baume & Mercier a fost preluat de grupul Richemont începând cu anul 1988, dar viziunea și valorile mărcii au rămas neschimbate de atunci.

Colecția Riviera este una din cele mai cunoscute colecții ale mărcii, un omagiu adus moștenirii create. Inspirându-se din ediția din anul 1773, Riviera are o ramă dodecagonală aparte. Clifton este o altă colecție cunoscută a mărcii, cu un design atemporal și cu o estetică îndrăzneață.

Bell & Ross

Creată în anul 1992, Bell & Ross reunește talentele lui Bruno Belamich si Carlos Rosillo. Primii clienți ai mărcii sunt corpurile de armată franceză, ONU și Otan. Până în anul 2002, modelele mărcii sunt realizate de către ceasornicarul german Sinn. După aceea, societatea își instalează producția în La Chaux-de-Fonds, un orășel elvețian cu o tradiție îndelungată în realizarea de ceasuri.

Bell&Ross produce ceasuri pentru o utilizare personalizată. Una din cele mai cunoscute caracteristici ale mărcii Bell&Ross este cadranul pătrat, similar instrumentelor din cabina de pilotaj. În anul 1998, Bell & Ross deține recordul Guiness pentru ediția sa Hydromax pentru rezistența sa la apă, de 36.000 de picioare. În plus, colecția vintage a mărcii este cea mai cunoscută. Spre exemplu,  modelul BR-X1 R.S.18 este dotat cu un cronograf scheletat, 56 de bijuterii, 28.800 de vibrații pe oră, totul într-o carcasă și curea de titan.

Blancpain (Swatch)

A fost înființată în anul 1735 în Jura Elvețieni. Blancpain este cea mai veche marcă de ceasuri elvețiene din lume. Fidelă tradiției sale de inovație, drept dovadă stând numeroasele complicații inventate de-a lungul vremii, Blancpain este o marcă care nu încetează să își depășească limitele în materie de ceasuri. De la crearea principalelor compnente până la designul ceasului, Blancpain se distinge prin realizarea unor ceasuri de excepție.

În prezent, Blancpain funcționează ca filială a Swatch Group și produce ceasuri mecanice. Are sediul în Le Brassus, evident, Elveția. A oferit, de-a lungul anilor, câteva colecții remarcabile. De departe, cea mai populară colecție oferită de Blancpain este Fifty Fathoms, o colecție dezvoltată în colaborare cu un grup de scafandri francezi, cunoscuți sub numele de Nageurs de Combat. Colecția se poate mândri cu faptul că deține aprobare la nivel militar pentru folosirea US Navy Seal.

Breguet

Marcă de lux înființată în anul 1775 la Paris, casa Breguet este, actualmente proprietatea Swatch Group. Cu ceasuri fabricate în Elveția, Breguet, cu o istorie bogată în spate, este considerată una din cele mai tradiționale case din Elveția. Unul din cele mai cunoscute modele ale casei Breguet este ceasul cu răsucire automată care poartă denumirea de Perpetuelle. Numeroase persoane din familia regală și celebrități ale epocii au purtat cu mândrie un ceas Breguet. Principalul motiv pentru care au ales un ceas Braguet a fost acuratețea oferită mecanică a mărcii.

Marca s-a regăsit pe lista celor mai scumpe ceasuri vândute în cadrul unei licitații, pentru suma de 4,69 milioane de dolari. Pe lângă aceste numeroase realizări, casa Breguet se mai poate mândri cu dezvoltarea unor mecanisme precum roata de rezervă și cronometrul marin. Una din cele mai cunoscute colecții este Heritage Breguet, o colecție prestigioasă care cuprinde majoritatea inovațiilor realizate de marcă.

Breitling

Înființată în anul 1884, la Saint-Imier, Breitling este o marcă de ceasuri elvețiene de lux, specializată în ceasuri tehnice, în ceasurile aviator. Marca elvețiană, încă independentă și-a creat un renume datorită experienței îndelungate și a modelelor devenite iconice, modele precum Breitling Navitimer, Superocean sau Avenger.

Breitling a reușit să își îndeplinească promisiunea, aceea de a oferi ceasuri funcționale și elegante.  Breitling Navitimer reprezintă unul din cele mai cunoscute modele ale mărcii. Ceasurile din această colecție ies în evidență prin designul unic și modern. Breitling a fost special conceput pentru a satisface nevoile piloților și beneficiază de o tehnologie avansată și este capabil să reziste la condiții extreme. Un alt model popular este Breitling Superocean.

Bulgari (LVMH)

Bulgari, o marcă renumită pentru accesoriile la modă și nu numai, este cunoscută și pentru faptul că realizează ceasuri de lux cu esență italiană și cu finisaje italiene. LVMH, compania mamă conduce Bulgari per ansamblu, iar filiala sa, Bulgari Haute Horlogerie SA se ocupă de producția de ceasuri de lux.

Una din cele mai faimoase colecții realizate vreodată de casa Bulgari este colecția Serpenti. Ceasul este proiectat cu un cadran triunghiular și cu o brățară cu model, ceasul fiind extrem de asemănător cu un șarpe. Cel mai recent model oferit de colecția Serpenti este Serpenti Seduttori, cu un design neînfricat, special conceput pentru femeia urbană. Învelit în aur și decorat cu diamante, ceasul nu are cum să treacă neobservat.

Carl F. Bucherer

Înființată în anul 1888, Carl F. Bucherer este printre puținele mărci care se pot lăuda cu faptul că este o afacere de familie. Este condusă de generația cu numărul 3 al familiei Bucherer și realizează ceasuri mecanice elvețiene, celebre pentru cronografele lor. Are sediul în Lucerna și este o marcă care întruchipează spiritul cosmopolit al ceasurilor elvețiene.

Una din cele mai reputate colecții ale mărcii poartă numele de Heritage. Marca are 6 variante în cadrul acestei colecții dorind astfel să își exemplifice anii glorioși de istorie, patrimoniu și moștenire, într-o singură colecție. Heritage Bicompax beneficiază de un cronometru, de un tahometru și de un calendar anual. Heritage Tourillon beneficiază de un rotor placat cu rodiu. Sunt doar câteva de modele de ceasuri celebre ale mărcii.

Ceasuri Cartier (Richemont)

Înființată în anul 1847 la Paris, Cartier nu poate să lipsească dintr-un top al celor mai bune mărci de ceasuri elvețiene. Marca este celebră pentru modele iconice precum Cartier Tank sau pentru ceasul de mână aviator Cartier Santos care au traversat decenii multe. Cartier este o marcă cunoscută pentru faptul că realizează ceasuri de top, cu un design elegant și modern. Cartier este o companie franceză, proprietatea grupurilor Richemont. Compania s-a făcut cunoscută în domeniul ceasornicăriei de lux în urma colaborării pentru ceasurile aviator în perioada Primului Război Mondial. Modelul Tank, care este construit într-o carcasă dreptunghiulară reprezintă una din cele mai faimoase colecții oferite de Cartier. Toate ceasurile Tank sunt atemporale, iconice și sunt apreciate datorită simetriei geometrice. Cartier Blue Ballon este un alt model demn de menționat.

Certina

Ceasurile Certina sunt renumite pentru precizia lor, pentru fiabilitate și pentru latura sportivă. În ultimii 30 de ani, Certina a reușit să își construiască o reputație solidă, o reputație internațională bazată pe calitatea tipic elvețiană a ceasurilor.

Înființată în anul 1888, compania a fost formată din trei angajați la început, s-a concentrat în special pe construirea mișcărilor de ceas. Pe măsură ce marca s-a dezvoltat, Swatch a achiziționat marca în anul 1983. Certina s-a remarcat de-a lungul timpului prin ceasurile sale de lux la cele mai accesibile prețuri de pe piață. Certina se adresează unui public mai larg spre deosebire de Rolex sau Omega. Aqua este DS Action Diver, certificat conform ISO 6425. De asemenea, DS Chronograph Automatic de la Certina este un model renumit și pentru calitatea și caracteristicile sale. Brandul se mândrește cu prezentarea în această colecție a celor 130 de ani de cunoștințe în domeniul orologeriei.

Chanel

Chanel este un brand de modă de lux ce are sediul în Neully (Franța) și a reușit să se impună drept unul din cei mai buni ceasornicari de lux. Coco Chanel este cea care a creat această marcă de renume în anul 1910. În prezent, Chanel este una din cele mai cunoscute mărci, unul din cele mai mari branduri de lux din lume. Divizia de ceasornicar a fost înființată în anul 1987, prima linie fiind botezată Première.

Colecția J12 este una din cele mai cunoscute. Înainte de J12, ceasurile oferite de brandul Chanel erau destinate exclusiv doamnelor. Însă, J12 este o colecție unisex. Modelul J12 este proiectat într-o carcasă din ceramică și prezintă o față îndrăzneață și finisaje estetice deosebite. Este disponibil în nuanțe de alb sau de negru și prezintă și pietre prețioase pentru a scoate în evidență marcajele orare. J12 Mademoiselle este deosebit, vine cu un farmec specific brandului atașat la coroana ceasului.

Chopard

Chopard reprezintă un ceasornicar de lux ce are sediul în Geneva, Elveția. Fiabilitatea și precizia sunt elementele cu care brandul s-a făcut cunoscut în domeniul ceasornicăriei. În secolul al XIX-lea Chopard se putea mândri cu faptul că furnizează ceasuri pentru compania feroviară. Numeroase sunt vedetele de la Hollywood care au purtat un ceas Chopard la încheietura mâinii în timpul unui eveniment mai special sau în timpul filmărilor.

Regulatorul caracteristic mărcii Chopard este demn de menționat. Cu un cadran în stil regulator, Chopard reușește să creeze un design curat și sofisticat deopotrivă, cu o mișcare internă. O linie cunoscută este Grand Complications, renumită pentru designul elegant și atenția pentru detaliile minuscule.

CK Watch

CK Watch este un brand american cu sediul la New York, USA. Și-a lansat marca în anul 1968. Divizia de ceasuri a fost dezvăluită mult mai târziu, abia în anul 1997. Până în anul 2019, grupul Swatch este cel care a fabricat CK Watches. În acest an, CK și Swatch au anunțat că au decis să meargă pe drumuri separate datorită rezilierii acordului de licențiere. Astfel, Movado Group devine noua casă CK pentru realizarea ceasurilor.

CK produce ceasuri în tendințe, alimentează nevoia societății moderne de a adopta un stil de viață minimalist. Colecția Minimal este cea mai vie dovadă în acest sens, este o colecție care se concentrează pe un design unic cu cronograf și sticlă din cristale minerale. Ceasul Squarly, special conceput pentru domni, oferă un design retro într-o carcasă pătrată.

Dior (LVMH)

Dior este o companie de modă de lux, un nume cunoscut în întreaga lume. Christian Dior a înființat marca în anul 1946. În anul 1968 Christian Dior a început o colaborare cu Bulova cu scopul de a-și prezenta primul ceas. Ulterior, câțiva ani mai târziu, mai precis în anul 1973, Christian Dior prezintă publicului ceasul Black Moon. Câțiva ani mai târziu, în 2001, Dior înființează Les Ateliers Horlogers Dior SA în La Chaux-de-Fonds, Elveția, un pas care marchează inițierea activității de fabricare a ceasurilor cu grupul LVMH.

Ceasurile Dior s-au făcut remarcate prin designuri ciudate și întruchipează cultura haute couture. Spre exemplu, Grande Ball Paume seamănă izbitor cu vârtejul unei rochii de bal, este croit cu fire și cu pietre. Colecția Gem Dior este încă un exemplu al stilului inovator.

FP Journe

FP Journe este o marcă elvețiană de ceasuri, o gamă premium, de lux, înființată în anul 1999 de către François-Paul Journe, un ceasornicar francez născut la Marseille în 1959. Journe își obține diploma de ceasornicar la o școală pariziană în 1976. Ceasurile FP Journe sunt disponibile în 11 magazine din întreaga lume sau la comercianți auorizați. Brandul FP Journe își construiește în întregime ceasurile conform devizei după care funcționează, Invenit et Fecit. Concepe adesea noi mișcări și inventează chiar și unele sisteme,cum ar fi cronometrul de rezonanță.

Punând accentul pe cronometrele complicate, brandul se poate mândri cu faptul că produce ceasuri de precizie, care rezistă testului timpului. Ceasurile din colecția clasică oferită de FP Journe afișează un cadran ocupat și formate de 12 și 24 de ore. Colecțiile Elegant și Linesport merită să fie luate în considerare de pasionații de ceasuri sportive rafinate și estetice deopotrivă.

Franck Muller

Franck Muller și Vartan Sirmakes s-au asociat pentru a crea grupul Franck Muller Watchland SA de care depinde brandul Franck Muller. Marca Franck Muller a luat naștere din alianța dintre ceasornicarul cu același nume și Vartan Sirmakes. În momentul înființării brandului, în 1991, decid să se dedice în totalitate ceasornicăriei complicate, domeniul de predilecție al lui Franck Muller. Din această alianță iau naștere o serie de inovații.

Franck Muller este un brand de ceasuri de lux, un brand mai recent în comparație cu nume mai vechi din industrie. În ciuda acestui lucru, brandul a reușit să se facă cunoscut cu “premier mondial” organizat în fiecare an, în cadrul căruia brandul dezvăluie o nouă linie cu caracteristici exclusive. La doar 1 an de la înființare, Franck Muller introduce funcții precum cronograful în două secțiuni, un calendar perpetuu sau un indicator de temperatură. Grand Complication este o colecție de lux, cu numai puțin de 36 de complicații și 1483 de componente. Revolunatry 3, sub această colecție, are primul turbilion tri-axial din lume. Faza lunii și calendarul perpetuu al acestei colecții conferă precizia până în anul 2100.

Frederique Constant

Frederique Constant, marcă înființată în anul 1988, este actualmente o divizie a conglomeratului japonez Citizen Group (din anul 2016). Brandul are sediul în Plan-les-Ouates, Geneva și beneficiază de toate dotările necesare pentru a fabrica, a asambla și a atesta toate ceasurile în interior. Brandul are în palmares o mulțime de realizări. Spre exemplu, Heart Beat este o mișcare care a obținut premiul pentru Ceasul Anului oferit de revista Horloges în anul 2005. Brandul mai este cunoscut și pentru faptul că a realizat o roată de evacuare concepută din siliciu. Modelul FC-718NWM4H6 este un alt model cunoscut pentru faptul că găzduiește cronometrul mondial într-un cadran de un albastru marin, cu o curea din piele neagră.

Glashutte Original (Swatch)

Din 1845 și odată cu apariția primei societăți de ceasornicărie din Glashutte, marca Glashutte Original a început, după care a făcut să dăinuie tradiția ceasornicăriei germane. Cu un principiu drag mărcii, Glashutte Original este unul din puținele branduri de ceasuri care produce de una singură mișcările ceasurilor oferite. În micuțul oraș minier Glashutte, în anul 1845 Ferdinand Adolph Lange și Gustav Bernhard Gutkaes înființează o ceasornicărie.

Actualmente, Glashutte Original funcționează în cadrul Swatch Group. Brandul este cunoscut pentru faptul că a dezvoltat numai puțin de 10 mișcări inovatoare interne și pentru faptul că expune standardele germane de ceasornicărie cu măiestrie tradițională.

Colecția Senator oferită de brandul Glashutte Original rezonează cel mai bine cu arta germană a ceasornicului, cu un tourbillon încorporat. Unele modele au elemente fine precum faza lunii și un design complex precis. Colecția Pano vine cu modele asimetrice și cu un design nemaivăzut.

Gucci (Kering)

Florance, Toscana – aici a luat naștere Gucci în anul 1921. Marca devine atractivă și interesantă pentru culorile sale vibrante, estetica mai puțin tradițională și stilul unic. Din nefericire pentru Gucci, marca a avut probleme cu falimentul și evaziunea fiscală în anii ’90. După ceva timp, în 1997, Tom Ford și Dawn Mello au aderat la linia de modă, ridicând-o la categoria brand de lux de top. Acestui fapt s-a datorat și creșterea ceasurilor Gucci și tot ce este în prezent.

Ceasul Gucci Grip este un etalon clasic al inovației de modă a mărcii împreună cu esența ceasornicarului. Inspirat de skateboarding, cadranul are trei sloturi pentru a afișa ora, minutul și secundele. G-Timeless este o altă colecție cu diferite idei ale mărcii pe cadran, aici menționăm: o pisică mistică, un șarpe ori albine.

Hamilton

Hamilton este un brand înființat în anul 1892 la Pennsylvania, SUA. După preluarea de grupul Swatch și-a mutat sediul în Bienne, Elveția. Inițial, Hamilton s-a dedicat fabricării ceasurilor de buzunar, dar la scurt timp a început să realizeze ceasuri de mână cu scopul de a satisface cererea războaielor mondiale. Este un brand de lux de succes, cunoscut pentru faptul că produce ceasuri de precizie, de calitate înaltă. Numeroase sunt filmele de la Hollywood care au prezentat ceasurile Hamilton, le-au făcut un nume cunoscut în domeniul ceasornicăriei.

Ceasurile Pilot, cele mai cunoscute modele oferite de Hamilton, rezistă condițiilor extreme în timp ce zboară la altitudine înaltă, ceea ce face să fie alegere privilegiată pentru toți piloții din lume.

Harry Winston (Swatch)

Harry Winston era un personaj strălucit, cu fațete multiple, la fel ca pietrele rare și bijuteriile cărora și-a dedicat întreaga viață. Gemolog fără pereche, omul de afaceri cu o intuiție exacerbată, filantrop dedicat, d-l Winston a creat societatea care îi poartă numele în anul 1932, la New York. De atunci, casa și-a construit o reputație de neegalat în domeniul ceasornicăriei. Colecțiile sale  extraordinare au ca scop principal depășirea limitelor creativității și traversează multe epoci și generații.

Chiar dacă în 2013 grupul Swatch a preluat compania Harry Winston, firma funcționează în continuare la New York. Supranumit Regele Diamantelor, gustul rafinat al creatorului se reflectă în arta ceasornicăriei. Fiecare model de ceas oferit de Harry Winston afișează măiestria elegantă a mărcii, combină ani întregi de cunoștințe în domeniul orologeriei și inovației tehnologiei. Una din cele mai cunoscute colecții este Avenue, o colecție care reflectă haute couture-ul din New York, numele său fiind inspirat de la Fifth Avenue. Cadranul dreptunghiular al ceasului este decorat cu diamante și explicații ale fazei lunii.

Hermes

Casa Hermes a fost înființată în anul 1857. Însă, au fost nevoie de 50 de ani pentru a vedea primul ceas Hermes realizat de către Emile Hermes în atelierele sale, în 1912. Hermes este o marcă care s-a făcut remarcată prin logo-ul său de cal de trăsură. Cu numai puțin de 300 de magazine în 45 de țări, Hermes este un brand popular de ceasuri de lux.

Modelul Arceau Petite Lune, un ceas conceput pentru doamne, este un ceas cu diamante și safire, pe un cadran sidefat. Acest ceas are menirea de a demonstra viziunea mărcii de a crea doar ceasuri elegante, durabile în timp. Ceasul Faubourg vine cu o brățară din aur roz, cu un cadran ornat cu diamante, prezentând o estetică de neegalat. Modelul Hermes 08 este dedicat domnilor și are o carcasă din titan periat satinat, cu un cadran de culoare neagră.

Hublot

Hublot este o companie elvețiană de ceasuri de lux, înființată în anul 1980 de Carlo Crocco, aflată la Nyon, în cantonul Vaud. Pionier în utilizarea cauciului pentru a-și crea brățările, brandul se caracterizează prin conceperea unor ceasuri bazate pe ce compania numește “arta fuziunii”. Hublot a fost cumpărat în anul 2008 de leaderul mondial LVMH.

Inovația și calitatea reprezintă pilonii de bază ai mărcii. Ceasul cu curea de cauciuc a fost creat cu scopul de a se preveni ruperea și de a garanta o rezistență ridicată la uzură. Un model popular al brandului este Aerofusion Titanium,  un ceas proiectat într-o carcasă metalică completă cu un cadran scheletat. Cureaua de fuziune din cauciuc și pielea asociată cu această carcasă din metal întunecat atrage toate privirile.

IWC (Richemont)

IWC este o companie de ceasornicărie de lux elvețiană înființată de un american cu sediul la Schaffhausen, Elveția. În prezent funcționează ca și filială a celebrului grup Richemont. Încă de la înființare, IWC a dezvoltat modele de ceasuri de aviație cu ajutorul titanului. Aceasta s-a făcut remarcată și datorită utilizării unor materiale ecologice în fabricarea ceasurilor. Folosindu-se de metode tradiționale, IWC produce ceasuri moderne durabile și precise. Spre exemplu, Worldtimer Pilot Chronograph este un model de ceas cu funcții dinamice, extrem de versatil. Beneficiază de un afișaj fus orar pe cadru și de cadran negru ce are menirea de a citi lizibil timpul. Pentru persoanele pasionate de scufundări, Aquatimer este aliatul de preț pentru a fi luat  în timpul scufundărilor de adâncime.

Jaeger-LeCoultre (Richemont)

Înființat în anul 1883, brandul Jaeger-LeCoultre este recunoscut din secolul al XIX-lea drept o filială a grupului Richemont. Jaeger-LeCoultre are o istorie bogată în spate, numeroase realizări, și-a construit o reputație solidă de-a lungul timpului. Marca a reușit să dezvolte peste 1200 de mișcări interne și, astfel a influențat și alte mărci de lux precum Vacheron Constantin. Folosindu-se de inovație ca și subton, Jager-LeCoultre beneficiază de numeroase brevete, inclusiv cea mai mică mișcare din lume.

Fără îndoială, una din cele mai cunoscute colecții ale brandului este Riverso de Jaeger LeCoultre.  Modelul de ceas Duometer reprezintă un alt model excelent oferit de brandul Jaeger-LeCoultre. Duometer, folosindu-se de conceptul Dual-Wing combină inovația de lux cu calendarul și faza lunară.

Lange & Sohne (Richemont)

Istoria mărcii începe în anul 1845 odată cu înființarea A. Lange & Söhne de către Adolph Lange în orășelul Glahutte. În acea epocă, ceasurile care ieșeau din atelier erau foarte căutate, dorite de un număr mare de oameni, ceea ce făcea din acest lucru o afacere înfloritoare. După moartea lui Adolph, se ocupă de afacere în continuare fii săi, Emil și Richard. Debutul secolului XX este marcat de două evenimente notabile: modernizarea brățărilor ceasurilor și marea criză din anul 1929. În 1922 moare unul din succesorii lui Adolph, Emil. Otto, fiul său are misiunea de a relua afacerea în acest context special. Însă, odată cu izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial, compania s-a dizolvat. Puțin mai târziu, în anul 1990, compania este înregistrată din nou ca Lange & Sohne, de strănepotul lui Adolph, Walter Lange. Un deceniu mai târziu, Lange & Sohne este achiziționat de grupul Richemont.

Actualmente, marca realizează ceasuri de inspirație germană, în stil elvețian. Cei mai fideli clienți ai brandului sunt nume de seamă precum Wilhelm al II-lea, Alexandru al II-lea al Rusiei și membri ai Imperiului Otoman. Baza brandului Lange & Sohne este „State of the Art Tradition”. În 2018, marca a realizat un cronograf triplu divizat.

Longines (Swatch)

Longines este o marcă cunoscută în mod oficial ca și Compagnie des Montres Longines Francillon S.A și are sediul la Saint-Imier, Elveția. Înființată în 1832, marca Longines a fost preluată în anul 1983 de grupul Swatch. Sigla cu clepsidră înaripată este ocaracteristică proprie a mărcii și este prezentă pe toate modelele de ceasuri, chiar și pe modelele actuale. Modelul de ceas Longines Spirit este un ceas care combină un spirit contemporan cu nevoile de aviație. Stilul clasic atemporal este stilul adoptat de brandul Longines, în jurul căruia și-a construit reputația la nivel mondial.

Maurice Lacroix

Maurice Lacroix este un brand elvețian de ceasuri. Maurice Lacroix are sediul la Zürich, Elveția. Datorită metodelor tradiționale adoptate, care promit precizie și măiestrie remarcabile, Maurice Lacroix a reușit să își găsească rapid un loc în rândul ceasornicarilor de lux. Maurice Lacroix are parteneriate oficiale cu Red Bull Cliff Diving World Series și FC Barcelona și are o bază de clienți versatilă, din toate categoriile sociale.

Cele mai cunoscute modele oferite de Maurice Lacroix, două la număr, Masterpiece și Aikon, sunt cele care prezintă standardele inovatoare și experiența mărcii ca și ceasornicar contemporan. Brandul numește cu mândrie colecția Masterpiece drept o sinteză a elementelor de bază ale brandului Maurice Lacroix într-un design atemporal. Cu un cronometru mondial în jurul cadranului alb, cu cifre și mâini albastre, ediția Masterpiece este remarcabilă.

Mido (Swatch)

Crearea brandului Mido are loc în anul 1918. Marca este înființată de către George Schaeren la Bienne. Inițial, marca se distinge prin creații extrem de apropiate de mișcarea Art deco, ceea ce îi uimește pe unii la acea vreme. Mido lansează ceasuri cu forme surprinzătoare, cel mai adesea compuse din cadrane colorate. Mido a avut legături strânse și cu domeniul auto, oferind ceasuri care reiau forma radiatoarelor din acea epocă precum Bugatti, Peugeot sau Chevrolet.

Celebritatea o capătă în anul 1934 odată cu lansarea modelului al cărui nume îl cunoașteți cu siguranță deja: Multifort. Apoi, Mido concepe cele mai subțiri ceasuri de damă realizate vreodată și temporizatoare mondiale. Actualmente, Mido combină toți acești ani de experiență orologieră cu tehnologia avansată pentru a produce ceasuri dinamice.

Mondaine

Mondaine este un brand ce a fost înființat în anul 1951. Inițial, Mondaine a dezvoltat ceasuri pentru gări. Mai târziu, fondatorul a decis să se aventureze în arta ceasornicăriei de lux și a început să dezvolte ceasuri digitale dotate cu ecrane LCD. Totuși, mâna a doua a brandului Mido, în roșu, cu liniuțe negre și cadran alb pentru digitalizare a devenit extrem de populară în rândul oamenilor. Una din chestiunile speciale cu care brandul a reușit să se facă remarcat este pauza de două secunde pentru mâna a doua. După cum bine explică Mondaine pe site-ul său oficial, ceasul rulează pe baza unui motor electric, mâna de secunde fiind cea care finalizează rotația într-un timp de 58 de secunde la ora 12, pentru a ajunge din urmă la minut. Cele mai recente modele de ceasuri Mondaine de pe piață sunt dotate cu un cadran negru și cu diferite opțiuni în privința curelei. Astfel, clienții pot alege între o brățară din oțel inoxidabil sau o brățară din piele. Mâna roșie a secundei este constantă pe toate modelele de ceasuri oferite de Mondaine.

Montblanc (Richemont)

Înființat în anul 1906 în Germania, brandul Montblanc s-a impus la scurt timp pe plan internațional. Montblanc International este un brand care oferă produse de lux cu sediul în Hamburg, Germania. Acest brand este un nume de renume mondial pentru cadouri personalizate, precum stilouri, ceasuri și numeroase articole din piele. Ceasurile Montblanc sunt pur și simplu superbe. Acest lucru se datorează faptului că Montblanc a preluat Minerva SA, demonstrând expertiza lor în domeniul ceasurilor și cunoștințele tehnice, contribuind la creșterea mărcii ca ceasornicar de lux. Montblanc lucrează în prezent ca o filială a grupurilor Richemont.

Montblanc 1858 este un omagiu adus extraordinarului patrimoniu ceasornicar al Minervei. Dotată cu mari elemente cum ar fi geosfera, moonpusher și cronograf, această colecție întruchipează excelența luxoasă a mărcii. Star Legacy este o altă colecție cunoscută a brandului care redă un design sofisticat cu un aspect clasic.

Panerai

Istoria brandului Panerai este profund înrădăcinată în timp. În 1850, Giovanni Panerai deschide un micuț atelier de ceasornicărie la Florența, devenind astfel primul ceasornicar din Florența. Datorită unei legături strânse cu cei mai buni fabricanți elvețieni, începe să asambleze ceasurile împreună cu membrii familiei, specializându-se din ce în ce mai tare în arta și tehnica asamblării, a întreținerii și reparației ceasurilor.

După izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial, Panerai a jucat un rol decisiv cu modelul său de ceas Rolex, a dezvoltat numeroase ceasuri pentru scafandri pentru a le folosi în diferitele operațiuni de luptă. În egală măsură, Panerai a furnizat numeroase modele de ceasuri pentru marina oficială italiană, cunoscută sub numele de Marina Militare, dar și marinei din Egipt. După ce Panerai a fost achiziționat de grupul Richemont, în anul 1993, marca s-a repoziționat pe piață drept o marcă de ceasuri de lux.

Colecția Luminor Tourbillon oferită de Panerai afișează cu mândrie un cadran perfect, oferind un obiectiv în mișcare. O explozie venită parcă din trecut, ediția Radiomir ia după ceasul anilor ‘30 utilizat de oficiali în timpul războiului mondial.

Omega (Swatch)

Omega este una din cele mai vechi, dar și cele mai cunoscute mărci de ceasuri elvețiene. A reușit să se diferențieze prin modele cunoscute în domeniul sportiv și în universul spațial. De altfel, este una din uzinele esențiale din industria ceasornicăriei elvețiene deoarece a fost una din puținele fabrici care a început să producă ceasuri în masă.

Totul începe în anul 1848 când tânărul Louis Brandt, la doar 23 de ani decide să deschidă un atelier în La Chaux-de-Fonds.

Omega a fost utilizat ca și cronometru oficial pentru Jocurile Olimpice și a asigurat un număr mare de clienți precum Forțele Armate SUA și astronauții care au reușit să făcă primii pași pe Lună. Aceste realizări au reușit să îi ofere brandului Omega un loc privilegiat în tagma ceasornicarilor de lux. Speedmaster, Seamaster, Aqua Terra și Plant Ocean, colecții oferite de Omega sunt cele mai faimoase colecții din toate timpurile! Aceste colecții beneficiază de varietate de funcții dinamice și de o calitate superioară.

Oris

Marcă de ceasuri elvețiene independentă încă din anul 1905, principalul obiectiv exprimat de Oris este acela de a produce ceasuri fiabile, inovatoare, funcționale, timp de mai mulți ani. Oris este o marcă cunoscută în special pentru ceasurile sale aviator. Oris și-a primit numele de la un pârâu din Elveția, mai precis din Holstein. Diferența dintre Oris și ceilalți producători de ceasuri este că Oris produce doar ceasuri mecanice cu rotor roșu. Oris s-a făcut cunoscută drept o marcă care propune ceasuri inspirate din aviație, sporturi cu motor și aviație. O invenție cunoscută a mărcii Oris este Aquis Depth Guage, un sistem care permite canalizarea apei prin intermediul unei găuri mici, la ora 12, cu scopul de a elibera presiunea asupra ceasurilor atunci când sunt scufundate sub apă.

Patek Philippe

Concept care aparține familiei Stern, Patek Philippe este un ceasornicar de lux din zona Cantonului Geneva. Istoricul lui Patek Philippe este unul bogat pentru ceasornicari, un etalon care oferă precizie, acuratețe, finețe și longevitate de multe generații. Este bine de menționat că are o listă uimitoare de aparținători precum British Royals, Albert Einstein, Nelson Mandela, John F. Kennedy – doar o parte dintre ei.

Brandul Patek Philippe deține numeroase recorduri pentru cel mai prețios ceas care s-a vândut la o licitație, acesta costând o avere, 31 de milioane de dolari.

Cunoaștem cu toții că Patek Philippe denotă prestigiu și clasă. Firma are peste 100 de brevete de invenție și continuă neîncetat să depășească limitele inovației, realizând constant ceasuri elvețiene puțin spus speciale. Colecția Grand Complication a mărcii menționate mai sus oferă povești despre talentul lui Patek Philippe pentru ceasornicărie, cu pricepere necontestată. Dincolo de toate, Patek Philippe a conceput și creat propriul sigiliu, sigiliul denumit PP, pentru certificarea ceasurilor cu cea mai mare precizie și acuratețe. Această noutate a avut loc ca o consecință legată de faptul că Patek Philippe a depășit peste măsură cerințele de certificare de la vremea aceea, creând nevoia de a-și dezvolta propriile idei.

Piaget (Richemont)

Piager SA a fost înființat de Georges Edouard Piaget în anul 1874. La început, Piaget a creat numai ceasuri pentru multe alte mărci. La începutul secolului extraordinar XX-lea, Piaget și-și-a creat propriul brand, fapt care a rămas și până în ziua de astăzi. Renumita în mod deosebit pentru proiectarea ceasurilor extrem de subțiri, Piaget are în palmares recordul pentru cea mai subțire mișcare automată din întreaga lume. Richemont Group a cumpărat Piaget în anul 1988. Mai târziu, Piaget a continuat fără oprire să realizeze cel mai subțire tourbillon din lume în 2002.

Anumite ediții impunătoare sunt ceasul Piaget Polo Skeleton care are parte de mișcarea ultra-subțire, oferind o idee clară asupra mișcării de sub cadran, Altiplano cu un tourbillon cu înfășurare manuală și ediția nemaipomenită cu numele de Limelight Gala cu un stil iconic nemaiîntâlnit până în prezent.

Rado (Swatch)

Înființată în anul 1917 de trei frați, Rado a avut la început numele de Schlup & Co. În anul 1950, marca a preluat în mod oficial numele de Rado. Încă de la deschidere, Rado a pus accent pe utilizarea materialelor de înaltă tehnologie utilizând rezultatele cercetărilor cu viziune. Cu precădere, pentru ceasurile care rezistă la apă, Rado face uz de ceramică de înaltă tehnologie pentru inovație și rezistență. Un atuu în plus, această ceramică de înaltă tehnologie este hipoalergenică. Așadar, în cazul în care sunteți alergic la oțel, piele ori diverse alte materiale, Rado are mere o alternativă pentru dvs. Conform lui Rado, procedura lor se apropie de alchimia în formă modernă, unde echipează ceramică cu plasmă de înaltă tehnologie în 20.000 grade Celsius pentru a conferi un finisaj similar metalului, fără a folosi nici un tip de metal.

Despre Calul de Aur, se poate spune că este una dintre cele mai renumite colecții ale lui Rado. Utilizând ediția vintage a anului 1957 ca fundație, Golden Horse Collection armonizează trecutul și prezentul Rado cu un design atractiv, dar cu un aspect atemporal. Căpitanul Cook este un alt model de excelență al lui Rado, special realizat pentru sufletul rătăcitor.

Richard Mille

Richard Mille și Dominique Guenat au pusele bazele acestei companii în 2001 în direcția confecționării de ceasuri de lux. Cu sediul în Les Breuleux, Elveția, firma aceasta de ceasornicărie prezintă o identitate vizibilă și dificilă, cu carcasa și cadranul scheletului său altfel. Inspirându-se din sportul de curse, Richard Mille analizează atent anumite proprietăți pentru rezistența la șocuri, rezistența magnetică și materialele de înaltă tehnologie cu greutate cât mai mică, precum este carbonul și titanul. Utilizate pur și în Formula 1, aceste elemente au redat modele de ceasuri ale lui Richard Mille.

Richard Mille și-a gândit și implementat propriile calibre, cu noutăți precum calibru ultra-subțire, tourbillon automat și mișcări cu hidromasaj; exact ca în modelul RM 74-02. În plus, colaborările cu McLaren conduc marca către proiectarea unor noi ediții. Cel mai bun exemplu este Sppedtail-ul McLaren care a condus la realizarea RM 40-01. În perspectivă, poate apărea pe piață un ceas inspirat de Ferrari, ținând cont de parteneriatul lor continuu.

Roger Dubuis (Richemont)

Fondat în anul 1995 la Geneva, Elveția, Roger Dubuis este în prezent membru activ al grupului Richemont. Fiind un ceasornicar de lux, și inspirat de cursele cu motor, Roger Dubuis realizează ceasuri deosebite în colaborare cu Perelli, Alpha Romero și Lamborghini. Ce îl face deosebit pe Roger Dubuis de alte branduri care au colaborări cu mărci de mașini? Roger Dubuis iese în față cu producția internă a mai multor elemente pe care le asamblează cu mâna cu o foarte mare precizie, utilizând materiale calitative cum ar fi: carbon, ceramică, diamant, titan și altele.

Cea mai impunătoare colecție a mărcii, Excalibur Spider a fost purtată de Micheal Jordan, și a poziționat marca în vârful clasamentului. Confecționat din anvelope reale Perelli folosite în mașinile de Formula 1, Excalibur este creația de neoprit a mărcii de a scoate la vânzare ceasuri futuriste.

Rolex

În cadrul industriei ceasurilor de lux, Rolex impune oarecum standarde ridicate pentru alte mărci de ceasuri. Nu sunt multe mărci de lux care au reușit să se apropie de calitatea unui ceas Rolex, ceea ce înseamnă că acesta este momentan regele neînvins al acestei industrii speciale, industria de ceasuri elvețiene. Rolex a luat naștere la Londra în anul 1905, dar după primul război mondial, firma și-a mutat sediul la Geneva, unde proiectează și fabrică ceasuri de atunci și până în prezent. Toate ceasurile Rolex au certificarea Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres, care este oferită doar acelor ceasuri cu o precizie extraordinară, indiferent de condițiile extreme.

În plus, Rolex Daytona al lui Paul Newman a obținut recordul pentru al doilea cel mai scump ceas de mână din lume care a fost achiziționat în cadrul unei licitații pentru suma imensă de 17 milioane de dolari. Rolex utilizează Oystersteel în majoritatea ceasurilor lor care au rezistență în orice condiție. Colecții prestigioase cum sunt Rolex Datejust, Sky-Dweller, Cellini și Lady Datejust se află în topul ceasurilor de lux.

Swatch

Swatch a luat naștere ca urmare certă a crizei cuarțului din anii 1970. În perioada în care ceasornicarii mecanici erau pe val, ceasurile electronice au avut o creștere uriașă, cu mărci precum Citizen, Casio și Seiko. Fondat în anul 1983, Swatch devine efectiv un joc de cuvinte, dând naștere la o nouă cultură a ceasurilor distractive, colorate și jucăușe. Swatch este un nume foarte cunoscut pentru că știm cu toții că mulți ceasornicari de lux lucrează precum o filială a Swatch Group. În comparație cu multe mărci de ceasuri din grupul Swatch, compania Swatch realizează ceasuri la prețuri decente, cu fabricație în Elveția.

Pentru că o colecție vastă de ceasuri, Swatch are pentru fiecare ceva de oferit. De exemplu, colecția Vintage este inspirată din frumoșii ani ’80. Colecția Irony ne dă ceasuri cu carcasă metalică, care folosește mișcarea de cuarț, cu funcții inteligente precum cronograful, tahimetrul și data. Toate ceasurile Swatch sunt atractive și unice pentru brand.

TAG Heuer (LVMH)

Fondată în 1860 sub numel inițial de Uhrenmanufaktur Heuer AG, compania a fost denumită TAG Heuer abia în 1985. În 1999, LVMH Group continuă să achiziționeze întreaga companie. În ciuda acestor schimbări de proprietate, marca are o istorie mândră de excelență și acuratețe.

După cum o cunoaștem în prezent, TAG Heuer creează modele curajoase cu o inovație fără măsură. În plus, inspirat de sporturile cu motor și de curse cu motor, TAG Heuer își gândește și concepe ceasurile pentru a rezista mai multe generații. O parte dintre colecțiile lor celebre sunt Formula 1, Carrera, Aquarace etc. De la o colecție la alta, marca a aderat la ideea de noi tehnologii, acestea completând lista lor de brevete. Colaborarea cu echipe de Formula 1 precum Williams, McLaren, Red Bull Racing, a îmbunătățit viziunea de pionierat a mărcii de a produce ceasuri cu inspirație motorsport.

Tissot

Fondat de o echipă de doi, tată și fiu în 1853, Tissot se străduiește să aducă noutăți prin tradiție. Swatch Group a cumpărat Tissot în anul 1983, rezultat fiind unul excelent, Tissot este în acest moment disponibil în peste 150 de țări. Cu baza în Le Locle, Tissot dă viață tututor ceasurilor sale în această unitate. La lansare, Tissot a creat ceasuri de buzunar aurii. Dar, observând cererea mare pentru Tissot în același timp cu ceasurile de mână, marca a prezentat primul său ceas de mână în 1910. Atât de mulți ani ca ceasornicar de succes este o mărturie certă a menirii principale a mărcii, și anume inovația.

Marca a confecționat ceasuri cu fus orar dual încă din 1853 deschizând drumul către un succes uriaș în următorii ani. Tissot Seastar 100 este un bun exemplu al conceptului esențial al mărcii – inovația prin tradiție. Realizat în mod special pentru a explora apele adânci, ceasul are nuanțe ale mării. Tot Tissot produce ceasuri inspirate de NBA pentru împătimiții de baschet.

Titoni

Titoni este un brand elvețian de ceasornicărie aflat în Grenchen, Elveția. Printre puținele companii de familie, Titoni nu are mai mult de 100 de angajați și continuă să realizeze numai ceasuri mecanice asamblate manual. Având în frunte manager din familia Schluep-a treia generație, Titoni dorește să ofere o calitate înaltă la prețuri decente. Încrederea, rezistența și vitalitatea sunt temelia mărcii, asta înseamnă că marca nu dorește creșterea, ci urmărește proiectarea de ceasuri de primă clasă cu cea mai mare atenție la detalii.

Logo-ul mărcii, floarea de prune, care are și numele de Meihua, reprezintă direcția mărcii și valorile sale de bază. Seascoper este gama de ceasuri concepută pentru scufundări a mărcii, cu certificarea Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres. Colecția Line 1919 este pentru cei care au un stil de viață minimalist. Colecția Heritage expune istoria orologeriei mărcii.

Tudor (Rolex)

Tudor, firma cunoscută drept compania-soră a brandului Rolex, are același creator al companiei aparținătoare. Deschisă în anul 1926, fondatorul a deschis această companie ca o variantă de lux la Rolex. Concentrându-se enorm pe ceasuri, anumite ceasuri Tudor seamănă foarte mult cu ceasurile Rolex. Este relevant, căci ambele mărci folosesc aceeași tehnologie și estetică.

Totuși, ceea ce diferențiază companiile așa-zise surori sunt mișcările de bază folosite: Rolex își creează propriile mișcări, Tudor utilizează mișcările ETA dezvoltate de SA Manufacture Horlogère Suisse. Chiar dacă marca aduce aport la dezvoltarea unor mișcări interne cu mai multă eficiență, Tudor concurează unu la unu cu mulți ceasornicari de lux elvețieni pentru calitate, dar și construcție. Iată câteva colecții de la Tudor care au fost remarcate: Black Bay Chrono pentru scufundări profesionale, North Flag Collection cu estetică sportivă și Heritage Chrono Collection, verificând ceasurile din moda veche cu iz contemporan.

Ulysse Nardin (Kering)

Un brand renumit pentru ceasurile care au cronometru marin este Ulysee Nardin. Înființat în 1846, Ulysee Nardin are în palmares multe premii și realizări nemaipomenite pentru numele său – 4324 de certificări și 18 medalii de aur la Expoziția internațională pentru o precizie înaltă și o precizie a colecției marine. În anul 2014, Kering a cumpărat Ulysee Nardin. Iubirea întemeietorului pentru echipamente marine și instrumente nautice a condus la realizarea cronometrelor de mare precizie, folosite chiar de multe forțe marine și militare din toată lumea.

Există și modele memorabile precum Freak Collection, conceput cu mișcare Carrousel Tourbillon și expertiză mecanică de ultimă oră. Această colecție poartă numele de „laborator la încheietura mâinii”.

Vacheron Constantin (Richemont)

Membră de valoare a grupului Richemont din 1996, firma Vacheron Constantin a fost deschisă în anul 1755. Viziunea mărcii are la bază doi factori – moștenire și moștenire, exact cum se observă în majoritatea colecțiilor. Vacheron Constantin creează ceasuri mecanice și a obținut un record pentru proiectarea unui ceas cu peste 57 de complicații horologice și 2.826 de componente individuale. Astfel, Vacheron Constantin a devenit renumit – multe personalități mondene au purtat acest brand în public

Mereu prezente pe lista celor mai scumpe ceasuri de buzunar care s-au vândut la o licitație, ceasurile Vacheron Constantin nu ne arată doar timpul, ci ne și relatează despre bogata istorie și tradiție a mărcii. Ceasurile prestigioase fac parte din colecția Traditionelle cu fus orar pentru 24 de orașe și din colecția Metiers D’Art care reprezintă măiestria mărcii pe fața cadranului.

Van Cleef & Arpels (Richemont)

Van Cleef & Arpels este o companie franceză de lux producătoare atât de ceasuri, cât și de bijuterii și parfumuri. Marca utilizează destul de des simboluri precum animale, flori și zâne, care au devenit reprezentative pentru identitatea mărcii. Ceasurile urmăresc aceste motive și în acest fel devin piese luxoase, grație gustului rafinat al mărcii în bijuterii.

Lady Arpels Ballerine este o piesă de bază a acestei companii. Cu motive de zână pe cadran, pline de diamante, această frumoasă colecție redă bucurie și speranță. Ceasul Frivole Secrète este o altă piesă originală care are un cadran mic, înconjurat de modele florale.

Victorinox

Renunit pentru fabricarea bricege și cuțite militare elvețiene, brandul Victorinox este producător și de ceasuri elvețiene de lux. Marca și-a făcut debutul oficial în industria orologeriei în 1989, cu o gamă extinsă de ceasuri. Superioritatea mecanică este simbolul reprezentativ al Victorinox, pentru a fi în acord cu standardele elvețiene de acuratețe și estetică. Conform site-ului oficial, indiferent că este vorba de scufundări, mers pe jos, zbor ori navigație, ei te pot servi.

Colecția Airboss este în ton cu nevoile unui pilot atunci când zboară mult deasupra solului. Ceasurile de scufundare sunt de o durabilitate de apreciat atunci când se află sub apă. Colecția INOX este renumită pentru precizie în orice circumstanțe deosebit de dificile în timpul explorării condițiilor grele.

Zenith (LVMH)

Înființată în anul 1865 de un ceasornicar tânăr (22 de ani), Zenith este în prezent o sucursală a Grupului LVMH din 1999, asociindu-se unor mărci de top cum ar fi Hublot și TAG Heuer.

Dorindu-și evoluție, Zenith a folosit tehnici de ceasornicărie vechi și, astfel a intrat în istorie cu prima mișcare cronografă automată integrată vreodată. După cum ne spune și numele, marca intenționează să atingă de fiecare dată topul excelenței cu fiecare ceas nou realizat. În plus, marca a conceput o mișcare de elită automată ultra-subțire cu tehnologie de proiectare asistată de computer, oferindu-i-se binecunoscuta recunoaștere a „mișcării anului” în 1994.

O colecție remarcabilă introdusă de Zenith cu un cronograf 1/100, tourbillon dublu și mecanisme giroscopice care sfidează gravitația este Defy. Icons este o altă colecție, atent creată pentru a fi în tob cu mândria mărcii. O altă colecție de vârf, Chronomaster Sport, o interpretare a modelului El Primero al mărcii din 1999, are un design rafinat și poartă semnătura Zenith tricolor pe cadran.

Pe aceeași temă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.